"Vallen en Opstaan"

Zowel Annie als ik proberen het normale leven, na fysieke tegenslagen, weer zo goed mogelijk op de rit te krijgen.

Belangrijk voor ons!

We besteden jaren lang graag tijd aan; Annie was meer dan 25 jaar in het winkeltje bij Zandhove te vinden.Zandhove Jos ging ongeveer 10 jaar met mensen in de rolstoel wandelen en reed op het treintje later de rolstoelbus tussen "de Oude Mars" en Zandhove.
Hier vind je een pagina van mij over Zandhove.

Annie wandelt graag en vond en vind koken leuk.
Foto's van door Annie en/of mij gelopen tochten komen op deze site.

zwv_inline Jos ging ook met plezier, voor de Zwolse wandel Verenigingen, routes voorbereiden, en zette met een aantal kompanen de wandelroutes uit, die we dan voor fietsen en bepijlen. We proberen dat zo te doen dat de wandelaar eigenlijk zonder de route beschrijving de route kan wandelen. blauwvinger Tijdens de wandeltocht maak ik wanneer het kan de nodige kiekjes die ik dan ook op het web plaats.
Ook komen foto/video verslagen van anderen voor het voetlicht. En is daar nog andacht voor mijn sportive "uitspattingen" in het 'verleden'.

Nog steeds ga ik klaverjassen op internet en in clubverband.
Die onderwerpen komen op deze site aan de orde.

Maart 2023 is het onderhoud van de websites van de voormalige domeinen weer een punt van aandacht en zorg. Ik verwacht dat dat wel maanden gaat duren, mist u een onderwerp of een foto. Neem gerust contact op.